Support

Snabb support hos FS DataManualer

Många vanliga frågor om våra tjänster besvaras i våra manualer. Manualerna innehåller även guider, med texter och bilder, som beskriver t ex hur man skapar ett e-postkonto, laddar upp en hemsida, installerar WordPress m.m.

Sök gärna i våra manualer innan ni kontaktar vår kundtjänst:

Driftstatus

Om ni upplever en störning på en av våra tjänster, kontrollera alltid vår driftstatus först: FS Data Driftstatus

Kontakta oss

Kontakta oss på valfritt sätt. Det är vanligtvis enklast och snabbast att hantera ärenden via vår kundtjänst.

Kundtjänst KundtjänstFjärrstyrning/Teamviewer Fjärrsupport/Teamviewer
Bästa sättet att kontakta oss. Ger dig full koll på ärenden och åtkomst till viktiga uppgifter.Ge våra tekniker åtkomst till din dator. För ärenden som kräver extra assistans. Fungerar med Windows, Mac och Linux.
Telefon TelefonE-post E-post
Ring oss på 0200-91 75 00 / +46 771 917500 för direkt kontakt med våra tekniker.Är du kund hos oss ber vi dig kontakta oss via kundtjänst. Våra säljare kontaktar du på info@fsdata.se.

Vår målsättning är att alltid ge svar inom 24 timmar, men vi brukar svara snabbare än så under kontorstid.

Ni kan även kontakta oss på Facebook och Twitter. Notera dock att vi inte erbjuder teknisk support där.

Våra öppettider

Vardagar: 08:00 – 22:00 (fredagar till 17:00)
Helger: 10:00 – 15:00

Öppettiderna kan variera under storhelger. Se alltid vår hemsida för aktuell information.

Vi har alltid jourhavande tekniker redo dygnet runt, året runt.

FS Data, företagsinformation

FSD Internet Tjänster AB
Org. nr: 556619-0095
Box 5026
250 05 Helsingborg
Telefon: 020-91 75 00 / 042-19 70 00
Telefax: 020-91 75 75
Besöksadress: Sundstorget 2, Helsingborg
Plusgiro: 12 69-0
Bankgiro: 126-9000

Nordreg (domännamn)

E-post: support@nordreg.se
Telefax: 042-19 70 81

Nordreg, företagsinformation
Nordreg AB
Box 614
251 06 Helsingborg